fredag 18 januari 2008

Månadens TV-tips

Håll utkik efter Friends nya reklamfilm som har börjat visas på TV, den är fantastisk. Jag har sett den några gånger nu, och varje gång börjar jag rysa och tårarna rinner. Små saker har betydelse, och det där röda "hej:et" kan vara helt livsavgörande. Det är sant, jag vet. Förhoppningsvis kommer det en länk till filmen snart, ska lägga upp den här då.

Jag var på Friends häromdagen. Möts av eldsjälar, kompetens och personer med vilja att vara med och förändra. Den energi som fyller våra lokaler smittar av sig och när jag är där inspireras jag alltid att jobba vidare. Med allt. 2008 är ett år då många projekt ska ros i hamn och startas upp. Bland annat startar vi en lärarlinje för alla våra Friendsskolor. Vi ska starta upp två nya regionkontor, påbörja ett arbete i förskolan och se till att vi har ett alldeles eget föräldraombud.

Inga kommentarer: