torsdag 15 november 2007

Sju sanningar

Blev visst utmanad (här) att berätta sju sanningar om mig själv. Så här kommer det:

1. Jag jobbar alltid för mycket och kan aldrig lämna något ogjort.
2. Problem är till för att lösas och gnäll ger mig utslag.
3. Jag sitter aldrig stilla och har världens sämsta tålamod.
4. Avskyr förväntingar och förutbestämda mallar och regler.
5. Fördomar, rädslor och människor som kategoriserar omgivningen i olika fack ger mig utslag. Öppenhet, ödmjukhet, empati och mod får mig att le i dagar.
6. Tjejer som inte lyckas vara människa och killar som bekräftar könssterotypa mönster får mig att aldrig vilja sluta skrika.
7. Favoritsysselsättningen är att fika i timmar och prata om allt mellan himmel och jord.

1 kommentar:

Anonym sa...

Bra där! Säg till när du vill ta en fika ;-)