fredag 4 april 2008

Känns oerhört trist!


Sen jag klev in genom dörrarna på Ams så har jag imponerats av Bo Bylunds tålamod och vilja att drastiskt förändra vår verksamhet. Han har kämpat med att driva igenom omfattande förändringar, visat på mod att våga testa nytt och formulerat tydliga målbilder och bidragit till glädje och skratt i mitt arbete. Han är för mig en förebild, som stark positiv och demokratisk ledare och en häftig människa, empatisk, lyhörd och en person som nästan alltid är glad, skrattar ofta och högt. I mitt dagliga arbete har Bo Bylund varit min inspirationskälla och lojalitet. Jag vet att det är såhär det kan funka i den politiska världen, utgår från att regeringen har sin väl genomtänkta agena och jag respekterar det men idag känns det tungt och trist.

Inga kommentarer: