torsdag 8 maj 2008

Bra innehåll i dagens tidningar!




Efter några soliga dagar i New York är jag åter på plats. Snurrig som attan efter en ”natt” på flyget, så jag kämpar mot skelögdheten med ett fulltecknat schema på jobbet. Att vara ledig i tre dar straffar sig när man öppnar mailen och den lyser grönt av hundratals olästa mail. Har fått mängder av mail från Studie- och yrkesvägledare som i dagarna fått Avstamps nya ”Jobbguide för nyvuxna”. Resan och några dagars ledigt var viktig för mig, jag behövde verkligen komma iväg, landa och reflektera över den rätt kaotiska vinter som varit, jobbmässigt.

Väl tillbaka i Stockholm kan jag stolt läsa i tidningen om Friends aktivitet på Skansen igår. För fjärde året i rad anordnade vi ett stort evenemang för landets alla kompisstödjare. Tänk er att över 5500 deltagande kompisstödjare fick igår ta del av diverse aktiviteter och underhållning på Skansenområdet. "Friends på Skansen" är dagen då alla våra kompisstödjare får tillfälle att ses, utbyta erfarenheter
med varandra och träffa nya kompisar. Även för Friends är det en speciell dag då får vi träffa alla kompisstödjare. Även om jag i år missade dan så vet jag att alla mina kolleger på Friends njöt till fullo.

Sen är jag ju galet stolt över att vidare få läsa i tidnignarna om att min sambo avgjorde i landslagets match mot Italien igår.

Så kort och gott, en bra resa och en bra start på hemkomsten!

Inga kommentarer: